søndag den 7. april 2013

Fødselsdag og DIY

Så kom jeg i en alder af 28 :-) Ja faktisk kunne jeg ikke helt huske,
hvor gammel jeg blev.... så jeg måtte til at regne.

Jeg fik nogle skønne, skønne gaver!
Jeg var blandt andet i decorate shop på selve dagen for at købe ind. Jeg havde fået et gavekort dertil og ovenikøbet var der 20 % på MIN fødselsdag - Så skulle der shoppes.
Købte dette lækre nips! (lysestager og vase fra Kähler, plade fra HAY)



Ligeledes er jeg blevet færdig(...næsten færdig) med mit lille hækleprojekt til Amalie - En lille vest, hvor jeg har lavet opskriften om. Vesten er oprindelig fra DROPS, men der var det en str. 3-4 år. ALT for stor - så jeg ændrede lidt(...en del) i mønsteret og resultatet blev således!
Jeg regner med, at mit næste projekt bliver at skrive opskriften ned... Mon jeg kan huske den??
 
Der skal dog lige en lille knap eller lign. sættes i, også skal den lige hæftes færdig. Nu når projektet er helt færdig kommer billedet....så har jeg lidt motivation til at færdiggøre projektet;-)






1 kommentar:

  1. Vesten ser godt nok en smule skæv ud på billedet:-)

    SvarSlet